Değerlendirme ve Çözüm Süreçleri

Müşterilerimizden gelen görüş,talep ve şikayetleri, en hızlı sürede çözülebilmesi için ilgili birimler doğrudan ele alıyor.
Müşterilerimiz iletilerini 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren Müşteri Danışma Hattımızdan takip edebiliyor. Müşteri Memnuniyeti Departmanı ile irtibata geçerek bilgi alabiliyorlar.
Müşterilerimizle başvuruları sonuçlanıncaya kadar her aşamada gerekli iletişim sağlanıyor ve bilgi veriliyor.


Geri Bildirimleriniz Bizim İçin Önemlidir

Müşterilerimizin düşünceleri bizim için büyük önem taşıyor. Şirketimizin her kademesinde Müşteri memnuniyeti birinci önceliğimiz oluşturuyor. İhtiyaçlarınızın karşılanmasında her zaman yanınızda olmaya çaba gösteriyoruz