AutoMatic

Petrol Ofisi tarafından 2003 yılından bu yana kurumsal müşterilere sunulan AutoMatic Yakıt Yönetimi hizmeti sağladığı avantajlarla hızla geniş bir müşteri kitlesine ulaştı. AutoMatic Yakıt Yönetimi kapsamında 2016 Ocak ayı itibarı ile 81 ilde 1.650 istasyonda yaklaşık 650.000 araca AutoMatic Yakıt Yönetimi hizmeti veren Petrol Ofisi ,konuda en geniş hizmet sahasına sahip akaryakıt dağıtım şirketidir.

132

AVANTAJLARI KEŞFEDİN!

FİRMANIZ İÇİN AVANTAJLARI
     • Şirket araçlarınızın akaryakıt tüketimlerini takip edebilir,akaryakıt harcamalarını limitleyebilirsiniz.
     • Eksik ve yanlış yakıt alımını engeller, belirlediğiniz yakıtın satın alınmasını sağlarsınız.
     • Türkiye genelinde, anlaşmalı 1900 istasyondan akaryakıt alımı yapabilirsiniz.
     • Araç tanıma sayesinde farklı bir araca yakıt alınmasını engellemiş olursunuz.
     • Tüm akaryakıt alımları için tek bir fatura alarak muhasebe işlemlerinde kolaylık sağlarsınız.

ÇALIŞANLARINIZ İÇİN AVANTAJLARI
     • Araçtan dışarı çıkmadan yakıt dolumu yapabilirler.
     • Kredi kartı veya nakit para kullanma zorunluluğu yaşamazlar.
     • Masraf belgesi hazırlamak ve ödeme gününü beklemek durumunda kalmazlar.

Hemen Automatic Yakıt Yönetimi’ne geçilebilmek için tıklayınız .