
Müşterilerimizin görüşlerini kolaylıkla iletebilmeleri için tüm iletişim kanallarını kullanarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.
İletişim Kanallarımız,
0800 211 0229
www.petrolofisi.com.tr
info@petrolofisi.com.tr
Faks
Sosyal Medya
Müşterilerimizin talep ve beklentileri kişisel bilgileri gizli tutarak, en doğru, açık ve net şekilde, herhangi bir ücret talebinde bulunmadan kayıt altına alınır ve şikayet takip numarası iletiliriz.
Şikayet değerlendirilirken tarafsızlık ve müşteri memnuniyeti ilkelerine göre hareket edilir.
Ürünlerimizden ve süreçlerimizden kaynaklanabilecek şikâyet konularında gerekli tüm araştırmalar yapılarak müşterimizin memnuniyetini sağlayacak acil çözüm üretilmesi amaçlanmaktadır.
Detaylı araştırma ve saha incelemesi gerektiren konular ilgili uzmanlara yönlendirilir ve sonuçlandırırız.
Müşterilerimizin talep ve beklentilerinin belirlenen hedef süreler doğrultusunda en hızlı şekilde sonuçlandırılması şirketimizin ilk önceliğidir.
Tüm Müşteri şikayetleri şirketimizin şeffaflık prensibi doğrultusunda değerlendirilerek sonuçlandırılır.
Müşteri iletişim bilgilerinin olması durumunda şikayetlerini çözümlendiğine dair arama yapılarak bilgilendirme sağlarız.
Müşterimiz ile çözüm konusunda mutabık kalana kadar şikayet süreci devam ettiririz.
Şirketimize ulaşan geri bildirimlerin, tüm iş süreçlerimizi sürekli iyileştirmek için bir fırsat olarak değerlendirir ve uygularız.
Müşterilerimizin memnuniyetlerini ölçümleyerek iyileştirme faaliyetlerimizin sürdürülmesini sağlarız.
Ürün ve müşteri hizmet kalitesini sürekli iyileştirmek için şikayetlerin analizi ve değerlendirilmesi yapılarak tekrar etmemesi sağlanmaya çalışılır.